llindhlm fashion my way.

walk in the rain

Kategori: Everyday chat


Why do I always feel like walking when the rain is pouring down outside my window?


Det blev en liten tur runt stan nu ikväll, alltid lika skönt.
Jag är en person som alltid samlar på tankar och inte kan göra mig "av med dem" förns jag är ensam, lyssnar på hög musik och i lugn o ro kan behandla och placera tankarna i hjärnan. Så nu är jag lite mer städad i hjärnan och känner mig pigg o sådär.

På den 3e bilden här ovan vill jag poängtera vad långt mitt hår blivit! Eller hur?
Jag gillar det, men vill ha längre hår! Jag kommer ihåg när man var liten och man stod och lutade huvudet bakåt så långt man kunde för att känna hur det kändes att ha längre hår, haha. memories.

Nu ikväll har jag också fixat lite med naglarna, de är så torra och sköra nu så det är läskigt.
Vill ha tillbaka mina starka vackra naglar. Men det känns så långt borta.. Nu har jag iallafall fransk manikyr och då känner jag mig alltid lite snyggare. Well. Babies. Good night.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: