llindhlm fashion my way.

vardagslyx.

Kategori: Beauty


Såhär på söndagskvällen unnar jag mig en ansiktsmask, och inte vilken som helst. Storfavoriten från Superdrugs.
Åh är så avis på Anna som har tillgång till min favvobutik dygnet runt! Superdrugs är en guldgruva för en skönhetsjunkie som jag, är så ledsen att de inte skeppar till Sverige, för webshop de har de nämligen. Så synd.

Men anna om du ser det här, jag behöver alltså påfyllning på dessa underbara masker, hahah, lägger fram pengar så det är redo tills du kommer hem ;) hihi.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ärligt talat linda, jag har aldrig satt min fot inne på superdrug, jag har fått för mig att jag ÄLSKAR boots och därmed inte tänker svika dom genom att synda inne på superdrug. Men jag kan vara en snel vän o köpa med mig några till nästa helg!

    2009-10-18 | 22:28:04
    Bloggadress: http://askalaas.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Måste med springa ner på stan o köpa någon ansiktsmask. Har du något tips på någon annan som en vanlig svensk kan köpa? ;)

    2009-10-19 | 22:14:46
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: