llindhlm fashion my way.

tankar innan sängen

Kategori: Everyday chat

Jahapp, då ska man krypa ner o sova :)
Känner mig lite tom huxflux. Vet inte riktigt vad det är som spökar..
Men ja, det blir nog bra ska ni se. Jag har ingen matlåda tills imorgon... Varför är det alltid så?
Man hinner aldrig laga mat, hinner aldrig städa, hinner knappt andas. Jag hatar det.
Men endå finns det knappt något som jag tycker så mycket om som mitt jobb just nu.
Men det går i vågar. Till & från. Ibland är det bäst. Ibland är det totalt sämst.

Kanske var gårdagen & morgonen idag helt åt helvete, kanske det mest onödiga jag gjort. Men endå så jävla bra. Jag är så glad. Fast endå så ledsen. Nu vet jag exakt vad det är jag inte kan få. Skulle kanske ha varit bättre att leva lite i ovisshet på den fronten, eller ja. Vad vet jag. Gjort är gjort och det var iallfall.. bra. mysigt..

Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: