llindhlm fashion my way.

Stall Deijfen

Kategori: Everyday chat

Nu är det typ bara en timme kvar, hurra!
haha. Ikväll ska jag ut till stallet, det ska bli så roligt!
Det finns två så himla söta fölungar som heter Alfea och Altsar ute i stallet, de är dryga ett halvår båda två och är helt ljuvliga. Kika gärna in Pernillas hemsida här: Stall Deijfen.
Den som ligger bakom produktionen av hemsidan är jaaag. Visst är den ganska fin? :)

Igår kom mormor o morfar in med mina gamla ridbrallor och mina fina ridstövlar (som jag köpte dyrt och sedan knappt hann använda). Jag kunde iallafall ha alla rudbyxor, är inte det fantastiskt?
Stövlarna var liite tajta, jag förstår inte vad som hänt med mina vader? Det är ett mysterium. Jag tror att jag ska försöka smita lite tidigare så jag slipper stressa ihjäl

Nu ska jag jobba vidare lite. Jag hör av mig sen! :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: