llindhlm fashion my way.

lam dag

Kategori: Everyday chat

Hej.
Inte för att låta negativ på något sätt men det här har varit den seeeegaaaaste dagen på ruggigt länge.
Jag har hunnit med en lunch på Wickmans med Jasmine. Fått höra allt dumt man gjorde när man inte själv var helt hundra. Lördagskvällen var helt galen för jag "däckade" redan vid 22 typ och mellan tiotiden och ungefär 24 så är det ett stort tomt hål för mig. Kommer inte ihåg ett skvatt. Det är läskigt sånt där, faktiskt första gången som det är stora svarta hål för mig. Men ja, man är ju bara ung en gång och jag vill ju vara med om allt så..

Ikväll är det två premiärer på kanal5, Ugly Betty & Desperate Housewives! Om jag kommer sitta bänkad?
Oj oj oj. Jag är väl aldrig så exhalterad som när en ny säsong av DH drar igång, förra säsongsavslutet var ju också heelt galet så jag ser fram emot en rafflande start.

Jag beställde tre jättefina armband från Chique i fredags som jag tror har kommit idag, om de har det så får ni se bild ikväll, de är underbart snygga :D (iallafall på bild). Nehepp. Vi hörs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: