llindhlm fashion my way.

JAG.ÄR.ARG!

Kategori: Everyday chat

Jag blir så himla less.
Jag kör en liten blå Chevrolet Kalos nuförtiden (bilen är inte min utan mitt företags).
Ikväll kommer jag hem som vanligt, ställer mig först utanför trapphuset för att det inte finns några andra parkeringar, bestämmer mig sedan för att köra ett varv för att slippa p-bot. Hittar en parkering, parkerar, springer in, lagar mat, byter om, springer ut, kastar in saker i passagerarsätet, vänder mig om och möts av en stor jävla bula + repor över hela högrabakpartiet. Min lilla Kalos har varit med om en hit'n'run! Är det inte vad det kallas?

Jag ringde till min chef i full panik som i sin tur hänvisade mig till polisen. Så imorgon ska jag till polisen och visa upp skadan. Men jag blir så jävla arg. Vem kör in i någons bil för att sen bara dra?! Ååååååh. Jävla ynkryggar det finns. Jag hoppas verkligen inte att min riktiga chef blir arg, men det är ju inte precis mitt fel. Vad ska man göra liksom? Men endå, DU DIN JÄVEL SOM KÖRT IN I BILEN UTAN ATT LÄMNA EN LAPP ELLER NÅGOT. FAN TA DIG!!!

Kommentarer

  • fellsan säger:

    vilket jävla fanskap! men du, somliga straffar gud med detsamma så han får nog igen ska du se ;b haha. Prästfelle har talat^^

    2009-10-23 | 07:36:30
    Bloggadress: http://fellsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: