llindhlm fashion my way.

inte på topp.

Kategori: Everyday chat

Hej.
Jag blir så ledsen när jag kollar min blogg nu på senaste tiden eller kollar mina facebook-statusar. Överlag låter det såhär på facebook: "Ååh jag är så trött, så jävla förbannad, orkar ingenting, vill sova,  är så less" osv osv. och bloggen ekar tom.
Jag jobbar ihjäl mig. Det är så jobbigt. Jag slits typ på mitten. Jag skulle kunna jobba dygnet runt och få lite beröm då o då, men egentligen inte tjäna ett dugg på det själv.
Eller så skulle jag kunna jobba när jag ska, ha ett liv utanför jobbet och må så jävla mycket bättre. Jag väljer ju egentligen val två, men det skulle innebära att jag måste säga Nej och hitills har ju inte det varit något stark sida hos mig. Nej finns egentligen inte i mitt vokabulär. Jag kan inte säga nej och jag kan inte ta ett nej.

Nu har jag dock sjunkit så lågt så min shoppingglöd också är borta. Fick 25% rabatt på H&M igår, klickade mig såklart in direkt och satt och kikade i timtal. Hittade ingenting som jag ville ha, så tillslut insåg jag att jag fyllde kassan med saker som jag tvingade på mig själv. Jag tog bort alla varor och stängde av datorn. Det är något fel. Helt klart.

Det finns dock en sjal i tubmodell som jag vill ha, men det är inte leverans förns i December så då tappar man liksom lusten. Vi hörs. Jag ska ta lite foton på min outfit idag. Har mina älskade converse, känner mig som en rockstar. Om någon skulle fråga mig vad mitt bästa köp är så skulle jag veta direkt: mina vita converse. Jag har aldrig haft några skor som jag använt så mycket (tillochmed på utekvällar) och dessutom känt mig så jävla snygg i. Älskar dem. De mest välspenderade 700kr någonsin!

Hör av mig sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: