llindhlm fashion my way.

goodmorning sunday

Kategori: Everyday chat

Godmorgon solstrålar!
Skönt att få vakna så sent, det är precis sånt här jag behöver.
Idag har jag tvättid 15-18, så jag ska snart "förbereda". Ska också ta en ordentlig omgång i garderoben, nu är den sådär överfull igen. Det blir också allmän städning i hela lägenheten, köket är redan klart men resten behöver sig en omgång. Jag ser faktiskt fram emot det. Ska kika på nya skrivbord idag också, eller andra bra datorlösningar. Nu har jag ett alldeleeees för stort skrivbord för min lilla lya. Skulle vilja klämma in ett litet två sits köksbord också, så ommöblering krävs. Egentligen vore det allra bästa om jag slapp skrivbord alls. Jag skulle egentligen kunna komma på något annat smart för min stationära dator.. Men jag vet inte vad. Har ni några smarta compact living förslag?

Ikväll är det Privileged och parlamentet! :) Nu ska jag äta lite frukost/lunch så vi hörs senare. ♥

Kommentarer

  • sara säger:

    Åh, jag vill oxå vara bra på et där med bloggdesigner! Men allt jag försöker med funkar inte.

    Hoppas det går bra!

    Gillar din blogg, väldigt skön å läsa!

    2009-10-11 | 13:30:35
    Bloggadress: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här: