llindhlm fashion my way.

fre - lör - sön

Kategori: Everyday chat

Hej :)
Nu sitter jag här i sängen och ska allldeles snart sova, reflekterar över helgen som gått, den har varit bra.
Imorgon väntar en ny spännande vecka :)
Här är min helg i korta drag.

Fredag: Slutade kl 17.00 och mötte upp Jasmine & Oscar efter att jag bytit om och sådär. Vi hamnade på Vita elefanten där det vi åt god mat och drack smarrigt :) Sen gick vi hem till Jasmine, Patrik anslöt sig också o vi började dricka lite vin o andra fina saker. Sedan gick vi till Joar och dansade hela kvällen. I vanlig ordning blev det ett ganska udda slut på kvällen, vilket vi är vana vid. Det händer alltid något spännande när vi är i farten. Men, ja. en superduper kväll :)

Lördag: Sov ganska länge, hade dock tvätttid mellan 11-15. Kom igång med tvätten ungefär vid halv ett :P Mötte upp Jasmine o gänget vid två, kikade efter svarta converse (fanns naturligtvis inga i den här stan) skulle sedan äta men Jasmine o jag fick turba hem till tvättstugan en snabbis emellan. Hamnade iallafall tillslut på wickmans där det åts sallad o pratades en jäkla massa skit :)
Sedan drog alla hem till sig, sen samlades vi hemma hos Jasmine igen på kvällskvisten och laddade upp med förfriskningar och lite chips :) Sen ner till Joar och där vi dansade loss till Björn Rosenström.

Söndag:
Blev väckt av att lilla Emma stod utanför och plingade på, efter att vi kikat lite på Idol gick vi + Jasmine till karavan och moffade Kebab. Sen gick vi hem varför sig, jag storstädade badrummet. Det har nog inte varit så där rent sen jag flyttade in typ.. ;p haha. Vid fem hämtade Jasmine mig och vi åkte till mamma där vi åt o sådär :) Sen åkte vi o handlade lite innan vi åkte hem till mig där vi kollade på tv och planerade inför kommande helgen. haha ;)

En bra helg kort sagt. Nu blickar jag fram mot nästa!

Kommentarer

  • Tessan säger:

    och nästa helg är det vi två!! och sommargänget. HAHA! älskar dig sis.

    2009-10-26 | 08:23:22
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: