llindhlm fashion my way.

En gammal trogen vän

Kategori: Movies and music

Ni vet såna där vänner som alltid finns där, oavsett om man inte ses eller knappt pratar på ett halvår eller mer?
Som alltid vet exakt hur det känns eller hur man tänker, även fast denna vän knappt vet vad det egentligen handlar om. Som står där i vått och torrt, ständigt vid ens sida. Såna vänner är guldvärda, jag vet. Jag har ett par få. Men just nu så känner jag så för James Blunts musik. Ni som känner mig ordentligt vet hur mycket jag älskat (älskar) Blunts musik. Nu var det dock vääldigt länge sedan jag lyssnade på honom, men idag så kunde jag inte låta bli. Underbara skapelse. Fyfan. Det här är äkta kärlek. James Blunts musik känns precis som en sån där riktigt trogen vän. Den finns alltid där, varje gång berör den mig lika mycket, får mig glad, lugn och sansad inombords. Det är som magi. Sån här musik är magisk.

Kommentarer

  • Sara säger:

    och vilken känsla när vi såg honom! <3

    2009-10-17 | 15:27:03
    Bloggadress: http://sassen.blogg.se/
  • Anna säger:

    ååh, jag hade nästan glömt blunt, måste lyssna jag med! Haha, får söta tillbakablickar från kunskapstiden när vi satt och lyssnade på honom. Jag kommer hem o hälsar på på fredag förresten! :D

    2009-10-18 | 13:57:30
    Bloggadress: http://askalaas.blogg.se/
  • Anna säger:

    alltså, hem till svergie :) fre-tis, då tycker jag vi kan ta en fika eller nått!

    2009-10-18 | 13:58:47
    Bloggadress: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: