llindhlm fashion my way.

Why do all good things come to an end?

Kategori: Movies and music

Neeeeeeej. Det har hänt! Boken som för mindre än två dagar sedan låg inpackad i Bokus-wellpapp på dörrmattan innanför min dörr är slut! Jag har läst oavbrutet sedan jag öppnade kartongen och fann Elsas Mode inuti.
Jag läste hela fredagslunchen, hela fredagsmiddagen, hela fredagsnatten, så mycket jag kunde hela lördagen och det första jag gjorde när jag kom hem kl 04.20 igår natt var att slå upp pärmarna till Elsas värld och återigen bli slukad. Och efter att ha läst sedan jag vaknade imorse är nu boken slut, Elsas värld snurrar runt i mitt huvud och jag vill bara ha mer o mer o mer. Jag är helt såld. Boken var superduper bra. Jag längtar så himla mycket tills nästa bok kommer. Helt amazing, Sofi! Boken för allra högsta betyg av mig. : )



Jag ser lite spökaktig ut på bilden, men har ju inte alls haft tid att fixa iordning mig idag. Nu är frågan vad jag ska somna till ikväll när Elsas tokigheter är över för den här gången?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: