llindhlm fashion my way.

Sollentuna

Kategori: Everyday chat

Hej hej, nu sitter jag i Sollentuna igen och det var faktiskt riktigt länge sedan.
Tror att jag satt här i mitten av September sist och det märks.
Är ingen riktig ordning alls. Letar efter affärer och fakturor som verkar vara spårlöst borta, det är konstigt.
Men jag ska inte lägga mig i hur folk har det på sina kontor, jag kan bara bestämma över mitt eget kontor och där är det ju fint =D Annars så är det bra, jag tycker det är roligt att åka hit. Man träffar ju inte Sollentunapersonalen så ofta så det är alltid roligt ;D Det är roligt att köra hit också, tycker att det rullar på så fint på E18 och idag körde jag dessutom soul så då gick det ännu bättre.

Ikväll blir det att träna core, kl 19.15 drar det igång. Det är bra träning. Jag känner mig redan liiite mer stabil i mittenpartiet av kroppen och jag har bara gått på just det passet två gånget hitills. Jag tror egentligen inte att det handlar om att det är sååå himla jobbigt så musklerna växer och exploderar direkt, det handlar mer om att man blir medveten om hur man använder dessa muskler för att stabilisera och hur man liksom hittar dem, för jag tror att musklerna finns där från början ;p

Hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: