llindhlm fashion my way.

one of those days

Kategori: Everyday chat

Idag är jag sjuk. Det slog till i lördags, har inte varit såhär sjuk på riktigt länge.
Mycket beror på att jag inte tilllåter min kropp att bli sjuk, har ju alltid massor med annat för mig så jag har aldrig tid att känna efter, därför blir jag alltid riktigt sjuk när det väl slår till. Dagen idag har spenderats i sängen och i soffan. Jag dricker cocacola (den perfekta drycken när man är sjuk) och knarkar nässpray och panodil zapp. Skulle jag inte ha hela halsen, bröstet och nedre delen av ansiktet insmort med vickskräm skulle jag nog inte kunna andas, jag tackar gudarna för denna mirakelkräm på burk.

Under dagen har jag hunnit avverka Freaky Friday, Systrar i jeans och Coyote Ugly. Nu zappade jag precis över till TV men till vilken besvikelse. Vilken skit det går på TV den här tiden.

Jag är osäker på om jag kommer kunna gå till jobbet imorgon, jag vill så hemskt gärna och jag känner att jag måste men vi får väl se. Kan ju gå dit några timmar på förmiddagen kanske. Ikväll ska mamma komma förbi med godis, på förmiddagen kom hon med cola, kycklingpaj, mer näspray, vicks och panodil. Det är verkligen tur att man har en sån bra mamma när man är såhär risig. Ser dessutom fram emot godiset riktigt mycket, varför är man alltid ruggigt sugen på sötsaker när man är sjuk? Jaja, nu ska jag nog slänga i en till film.


Förresten, den 19e December ska jag se Melody Club igen! Hurra! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: