llindhlm fashion my way.

New arrival

Kategori: Shopping



I dagens H&M paket låg det här. Tre underbara klänningar och en tischa med paljetter. När jag röjde i min garderob nu ikväll insåg jag att jag har 27 st vinterklänningar. Jag skulle firat med att kolla på 27 dresses men hittade inte den så det blev som ni vet Wild child istället. :) Klänningar är helt klart det bästa jag vet, det är så svårt att förklara och det blir lätt att man inte låter klok. Men visst, jag gillar skor, jag gillar väskor, jag gillar alla kläder överlag, men jag älskar klänningar! På lördag ska jag på 30 års fest och nu har jag åtminstone 4 st nya klänningar som väntar på att få bli invigda, jag står inför svåra val!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Aha 27 dresses, det är ganska många klänningat. Ungefär hälften av vad jag har skor :)



    Den 3e färgglada klänningen tyckte jag va läcker! Lite utstickande samtidigt som jättesnygg!



    Kramis!

    2009-11-20 | 12:48:01
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/
  • Madicken säger:

    Hej på dig!

    Allt bra..?

    Ha en fin Måndag ;)

    2009-11-23 | 15:17:02
    Bloggadress: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här: