llindhlm fashion my way.

make me a princess

Kategori: Fashion and style




Är inte de här plaggen underbara så säg?
Bakom fasaden med nitarmband, stuprör och converse gömmer sig en tjej som egentligen är fullkomkligt förälskad i puderrosa! Det är så... feminimt! Underbart. De flesta av de här plaggen trillade ner i dagens nyheter hos H&M, andra har hängt med ett tag så de känner ni nog igen. Jag vet inte hur jag ska göra, fingrarna kliar. Jag vill ha allt! Men.. om det blev något köp berättar jag sen ;p

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Verkligen underbara!

    Förresten så har jag länkat dig från min blogg då du är en av de bloggar jag läser dagligen. Ligger under "favoriter" i menyn :)



    Ha de bra!

    /Jennie

    2009-11-19 | 13:42:53
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: