llindhlm fashion my way.

Godnatt

Kategori: Everyday chat

Jag är inte trött alls. Det är så jobbigt att veta att man ska upp tidigt imorgon och att man kommer vara ruggigt trött då och ändå inte kunna sova. Jag sitter iallafall i min nya säng nu och knapprar på min lilla HP.

Den här veckan är min chef i Korea,vilket innebär lugn & ro. Dessvärre innebär det också pendling till Sollentuna för min del. Chefen där är nämligen också i Korea och vem är inhopp för bossen? Jag som vanligt. Så ja, nu blir det halva dagar här i enköping och eftermiddagar i Sollentuna. Det är egentligen ingen hit, men det gäller ju bara fem dagar så jag får väl stå ut :) Gillar ju personalen i sollentuna o allt det, det är väl mest pendlingen som är jobbig ;p men ja, nu ska ja försöka sova igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: