llindhlm fashion my way.

Stylista

Kategori: Everyday chat

Första reklampausen i Stylista! :)
Kate är en deltagare som jag från början tyckte väldigt bra om, jag tyckte att hon var söt och verkade snäll.
Idag blev mitt första intryck att det var lite synd om henne, alla var så elaka mot henne osv.
Men såhär 13 minuter in i programmet när hon visar sin provdocka håller jag på att svimma. Herregud vad fult!
Nog för att hon är söt och verkar väldigt snäll så tappar jag liksom hakan. Vad är det här?

Oj nu börjar det, skriver mer snart!!


Reklampaus 2.
Okej. Vart var jag?
Just ja. Lilla Kate som är lite lost.
Men hm, jag hoppas att det ändras för jag tycker hon verkar vara en bra person.
Dock kan jag inte förstå var hennes extremt fula provdocksoutfit kom ifrån?
Har man lite stilkänsla så kan det väl inte bli sådär illa?

Iallafall. Den som jag fortfarande ogillar mest är Megan. Jag förstod från första början att det inte var en person i min stil.
Men men, programmet är väldigt intressant och spännande :)


Mitt lilla snack till programmet blev en pepprad avokado : )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: