llindhlm fashion my way.

Stylista? Me?

Kategori: Everyday chat

Sitter bänkad framför tvn och kollar på första avsnittet av serien stylista!
Det verkar spännande, jag känner "djävulen bär prada"-vibbarna ändå ut i tårna.

Jag skulle också vilja jobba på en modetidning, som ELLE... eller VOUGE... Ååååh.
Kanske ska man plugga journalistik?

Nu ska jag passa på att gå på toa medan det fortfarande är reklam!


puss, börjar bli bloggsugen igen så jag kanske kommer igång igen nu i veckan,<3


EDIT- är det baara jag som stör mig mest på Megan? Jävla överklasssittare. Katie är däremot supersöt ju och värsta rar!


EDIT 2 - Okeeeej, lite gnällig kanske... Men Megan är så himla mycket värre. Ful och alldeles för bossig. Åhh hihihi mitt nya favoprogram kanske? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: