llindhlm fashion my way.

Ren blåst dator

Kategori: Everyday chat

Hej.
Jag tänkte att jag skulle blogga imorse innan jag drog till skolan, men det hann jag såklart inte med.
När jag väl kom till skolan åt jag lunch med Mathilda * 2 och Walle.
Sen drog historian igång och min lilla dator åkte in på ghost. Vilket innebär att hela hårddisken "blåstes rent" och nu har jag en fräsch dator med ett ny installerat XP.
Jag hade nämligen råkat få lite virus (någon trojan oså, väldigt roligt) så datorn var nästintill obrukbar. Vilket innebar noll blogging under historialektionen.

Nu är jag iallafall hemma, var ut till mormor och morfar efter skolan och hämtade deras bil som jag behöver imorgon :)



Lite bilder från imorse :)
Min goda frukost, vaniljyoghurt med banan och blåbärssoppa :)
Sen två egopics ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: