llindhlm fashion my way.

Min vän Charlotte

Kategori: Everyday chat


Jag sitter och kollar på filmen min vän Charlotte, den är riktigt söt. Eftersom jag är spindelrädd så tyckte jag dock att Charlotte var hemsk i början, men hon är väl söt, antar jag.

Alla andra djur är så jäkla söta, jag är extra förtust i hästen

"AAh, en SPINDEL! TA BORT DEN. TA BOOOORT DEEEN!"


Snart ska jag väl börja laga lite lunch, det blir samma som igår. Det är grejen med att bo ensam, det blir alltid över när man bara lagar en portion och man måste ju använda det som blir kvar innan den blir gammalt.


Jag ska se till att plugga ordentligt också, har lite kvar som måste vara klart senast på måndag.
Måste städa lite här hemma också, om Anna ska komma förbi nu på eftermiddagen vill man ju ha lite ordning iallafall. :D


När man ser såna här filmer inser man hur mycket man saknar alla vänner man förlorat genom dagarna.
Felix, Riku, Rookie, Rubiola..
Att jag dessutom bor utan Gurra och Rut nu känns lite tufft.
Förhoppningsvis kommer dom och hälsar på den här helgen.

Man ska ta vara på alla sina vänner och behandla dem väl, vare sig de är människor eller djur.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: