llindhlm fashion my way.

Godnatt

Kategori: Everyday chat

Sådärja, nu var programmet slut, mina gaddar borstade och fejjan rengjort.
Sitter i sängen och ska alldeles snart stänga av tvn och datorn och sova, ska upp ganska tidigt imorgon. Kl 06.45 ringer klockan:)

Jag tänkte också berätta lite om hur duktig jag varit idag, jag började dagen med en stor och god frukost. Det blev yoghurt med müsli, ett glas blåbärsdryck och leksansknäcke med räkost. Jag brukar aldrig äta frukost annars, men det kändes faktiskt riktigt bra så jag tänkte börja äta ordentlig frukost numera :D

Till kvällsmat kokade jag spaghetti och gjorde tomatsås! Det blev också riktigt gott, man känner sig så stolt bara för att man lyckas rört ihop lite spaghetti alldeles själv!

Det kanske är dags att ta tag i den där himla matdagboken igen.. Det är så konstigt för jag gillade att skriva matdagbok, det var ju därför jag kom på att göra det. Men ändå så blir det aldrig av att skriva ner det nuförtiden. Men om jag ska börja få ett lite mer strukturerat liv nu så kommer det nog bli lättare med den saken också!


Imorgon ska jag till tandläkaren, det är så konstigt. Mitt liv och min kalender har alltid varit helt proppad men de senaste veckorna har det bara blivit tommare och tommare. Det verkar som om mitt liv börjar få brist på after-school aktiviteter :P
Jag gillar känslan av att ha en kalender som är så där lagom fylld. Man vill ha lite andrum men ändå känna att man inte har någon tid över.
Fast iförsig... Det är sista spurten för att få klart allt plugg så lite passande är det ju ändå. Nu har jag ju huxflux tid för alla skolarbeten:)

Man har alltid så mycket att klura på och fundera över när man ska sova. Det är också när man ligger i sängen och ska sova som man kommer på de bästa idéerna, vad man ska fråga någon person om eller vad man måste komma ihåg att göra dagen efter. Därför är det ett bra tips att ha ett block brevid sängen så man kan skriva ner det man tänker på direkt, för det är ytterst sällan som man faktiskt kommer ihåg dagen efter :)


Godnatt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: