llindhlm fashion my way.

Twilight!

Kategori: Movies and music

Åååh. Igår kollade jag och Mathilda på Twilight, jag är helt förälskad.
Filmen var grym och Robert Pattinson i rollen som Edward Cullen då?
Underbara skapelse.

Om jag skulle få välja att aldrig mer äta chokladglass i hela mitt liv eller ha en kille som Edward Cullen.. Ja då skulle jag ju välja chokladglass.. Haha.
Nej, självklart skulle jag välja Edward, mums!

Antagligen är jag sist i bloggvärlden om att skriva om den här underbara filmen, men är det någon som trots allt inte sett den så SE DEN!
Jag ska köpa den så fort den släpps och så ska jag drömma att Edward Cullen ligger brevid mig när jag ska sova.

Den här filmen får fem av fem i betyg av mig :)
Den hade bra story, grymma skådespelare och som sagt, snyggaste killen ever hade dom ju också lyckats få me ; ) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: