llindhlm fashion my way.

Sweet Dreams!

Kategori: Everyday chat

Klockan tickar på och imorgon kommer jag inte kunna sova lika länge som jag brukar, även fast jag har sovmorgon.
Måste åka 10 bussen in till stan, lite sugigt är det allt. Och sedan ska jag ta 10.40 bussen till Västerås.

Idag har jag tagit ett steg mot vuxenlivet.
Jag har skaffat mig en egen räkningspärm och suttit in två räkningar där hitills.
Från och med nu ska jag ta hand om alla mina räkningar själv (förutom min försäkring, den kan mamma betala ett bra tag till) Så i den lilla pärmen sitter det nu en mobilräkning och en räkning från Halens på 74 kr.

Dock har jag panik. Jag kommer få 1050 + 1273 den här månaden, det är alltså 2323 :- och det här händer i April:

♥ 2 april: Jag ska tatuera mig!
♥ 7 april: Lillebrorsan William fyller 13 år
♥ 12 april: Mamma fyller 40!
♥ 18 april: STUDENTKRYSSNING!
28 april: mormor fyller år

Fan. Pengarna kommer vara slut den 4e april antagligen. Suck. Måste försöka ta ett lån, ska ringa morfar imorgon. Kommer behöva cash på studentkryssningen ju :S

Hitills har jag räkningar för 794 kr och imorgon kommer det ett paket från Claudia med en faktura på 210 kr.
Alltså har jag bara 1319 kvar efter mina räkningar hitills!

Nej nu får jag alldeles för ont i magen. Måste sova nu. Tjingen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: