llindhlm fashion my way.

Where is your brain, miss?

Kategori: Right from my mind

Jag blir så irriterad och ledsen när jag träffar tjejer som verkligen lägger all deras intelligens under mattan och tar fram det dummaste hos dem själva för att  de tror att de ska få fler killar då.

Jag förstår inte hur man kan sjunka till en sådan låg nivå att man börjar bete sig på ett sådant sätt så att man undrar över om de ens vet vad de heter?

Det allra sorgligaste är att se annars "smarta" och starka tjejer hamna i det där träsket när de tror att de behöver spela dumma och hjälplösa för att få napp.

Jag kommer (och det vet jag med all säkerhet) aldrig spela dum eller urblåst för att föröska få en kille på fall. Isåfall blir de väl knockade av min otroliga intelligens eller min starka själv bild.

I mina ögon är man svag och feg om man inte vågar vara sig själv och visa vem man egentligen är.

Jag tror inte heller att någon kille innerst inne vill ha en tjej som behöver hjälp att spola efter sig på toa eller som inte ens kan spika upp en spik.


Är det verkligen tomma plastskal som lockar?
Nee. Jag tror nog inte det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: