llindhlm fashion my way.

Struligt

Kategori: Everyday chat

Idag har min blogg strulat lite så jag har inte kunnat logga in vilket är tråkigt då jag har suttit hemma sedan jag vaknade och varit så bloggsugen!

Kvällen igår var väldigt trevlig, som jag skrev tidigare så kom Walle & co på besök och vi spelade buzz, wii sports och tittade på film :) Vi klämde även in en promenix och kollade läget nere på stan, träffade några studenter och andra bekanta :) Trevligt!

Ikväll är jag osäker på vad som händer, är inte så pepp på någonting. Det är iaf klassfest hemma hos Johnny och ikväll är det stadsfesten här i stan (dyrt inträde dock!).

Mathilda är fortfarande trött efter igår, Sara är lite krasslig och Walle & Ante är alldeles för fotbollsgalna. Vi får alltså se vart de här slutar. Jennifer är i allafall på hugget, dock bara att det inte finns några bra partyställen i närheten  :)


Hej så länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: