llindhlm fashion my way.

Sista minuten skor!

Kategori: Shopping

Oj oj.
Mamma skulle inhandla ett par sista minuten skor inför min student imorgon och det slutade med att jag också kom hem med två par i påsen :)

Ett par vita ballerina i läder som typ är "flätade" över tån och på sidorna, jag ska ha dem på studenten imorgon.
Planen var ju att ha mina gladiatorsandaler men eftersom vädret inte ser så lovande ut så kändes det bättre med ballerina än med just sandaler och bara tår.

Och eftersom jag är så kär i mina älsklingar från Nike, som jag köpte för snart ett år sedan så kunde jag inte låta bli att köpa det andra paret som jag hittade nu ikväll. De är väldigt lika Nike-modellen men ungefär 800 kr billigare. De är underbara de me! :)



SNYGGA ELLER HUR? De kostade 250:- styck :)

Kommentarer

  • s:en - sandra och sofia säger:

    gillade verkligen ballerinaskorna! :)

    2009-06-11 | 23:01:26
    Bloggadress: http://ohmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här: