llindhlm fashion my way.

I'm home

Kategori: Everyday chat

Just nu ligger jag i mitt rum.
Eller det som brukade vara mitt rum.
Det enda som är kvar här nu som faktiskt påminner om mig är tapeten och mina rosor som fortfarande hänger kvar.
Annars är det alldeles tomt, förutom en skrothög som ska till tippen och en annan hög som väntar på att flyttas.
Jag ligger på en luftmadrass, det hela känns skitmysko.

Jag får ont i magen av att vara här, bredvid sängen står min lilla packning och en lång tp-kabelsrulle ligger på sidan här också.
Hur kan man känna sig så långt hemifrån när man befinner sig på det ställe som brukade vara den tryggaste platsen?

Jag ska strax försöka sova, har digitalteknik imorgon, är dock inte medveten om det faktiskt blir lektion eller om vi har något slags ihopsläng för att fördriva de tre timmarna.
Nu ska jag kolla runt lite. Som jag skrev tidigare är min dator nyss omformaterad och min favorit-fil ligger på ett USB-minne hemma, hur ska jag klara mig utan mina favoriter nu när jag ska gå igenom alla bloggar? Kommer antagligen glömma någon. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: