llindhlm fashion my way.

Söndagsbabbel

Kategori: Everyday chat

Nu sitter jag hemma hos mamma, lyssnar på en arg Tindra som inte vill sova och funderar över hur exakt vi ska lyckas med att få plats med allt i bilen. Nu är bilen nästan helt fullproppad och min packning + mat och Saras packning & mat ska också in. Herregud. Haha!

Jag ska iallafall sova här i natt, det kändes.. inte helt 100 att ha bilen stå i stan packad upp till taket, inte för att jag egentligen tror att någon skulle göra inbrott, men det känns som om det är bättre att ta det säkra före det osäkra.

Jag ska iallafall få sova i min lillebrors säng, han själv har tagit flykt ner till källaren där han sover på en luftmadrass, det är jättesvalt och skönt där nere medan det är supervarmt o nästan lite kvavt i resten av huset.


Förresten såg jag Stylista idag (missade förra programmet), jag tycker verkligen att det var synd att Kate åkte ut förra avsnittet! Dock missade jag... eh, vad heter det på svenska? Elimination på engelska. Det är ju liksom inte utröstning i Stylista.. Hm. Jag missade iallafall delen där de skickar hem någon. Så ifall någon kollade, vem fick lämna idag? Jag hoppas att det var Dyshaun åkte ut, men ja berätta gärna : )

Nu hoppas jag att mamma snart får Tindra att somna så vi kan ta en liten kvällspromenad. Vi hörs sen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: