llindhlm fashion my way.

One year.

Kategori: Everyday chat

Hejsvejs.
Idag fyller min lillasyster som sagt 1 år! Det är helt otroligt vad tiden har gått fort och hur mycket som har ändrats det här året.
Prick för ett år sedan var jag hemma hos min dåvarande kille Simon, var en nybliven och lycklig storasyster. För ett år och tre timmar sedan var jag en nervös och spänd blivande storasyster. Jag kommer ihåg när Juha ringde och sa att det hade blivit en liten tjej. Jag började grina - såklart, och ringde till mormor och moster Anna.

Nu ett år senare har jag ingen kille, jag är inte nervös, jag grinar inte och jag bor inte ens hemma som jag gjorde då.
Jag sitter på mitt jobb, Bilvalet, skriver lite blogg och tänker på min lilla gull Tindra. Jag kommer ihåg tävlingen jag hade innan hon föddes, där man fick gissa om det skulle bli en tjej eller kille och sen skriva ett namnförslag. Haha! : )



Iallafall, tillbaka till idag.. Jag och Leif åt lunch ute idag, jag åt lövbiff och strips. Det var smarrens.
Imorgon har jag en kund på en peugeot 307, så jag har kollat över den idag så den är i okej skick.
Jag ska snart åka till nybergs och hämta lite färg till Marre och jaa, dagen rullar på.
Det är som sagt 4 personer mindre på jobbet idag och utav de sex som är här var 3 ut igår och är inte helt på topp.
Haha! :D

Well well, det blir tråkiga inlägg på jobbet för jag har inga bilder att bjuda på. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: