llindhlm fashion my way.

New look

Kategori: Everyday chat

Nu har jag suttit och gjort om min design lite.
Har ändrat "slogan" litegrann, även om jag är och alltid kommer vara en riktig shopaholic så har den lilla filuren gömt sig lite inom mig och shopping och pengaslösning är tyvärr inte mitt prio 1 längre.
Med vuxenlivet kommer andra prioriteringar och andra saker som man behöver lägga pengarna på.
Antagligen kommer jag komma igång som vanligt när jag för ett ordentligt jobb och en ordentlig lön!

Men som ni ser, en enkel header med ett nytt budskap. Har gjort bredden på bloggen betydligt mindre så om ni kollar bak i arkiven och i kategorien "Mix by Linda" (tillexempel) så kommer ni tyvärr inte se hela bilderna. Jag ska sätta mig någon dag och även förminska bilderna men det blir någon annan dag det.

Sidomenyn är långt ifrån klar, där ska bla. en profilbild in och en liten beskrivning. Kategorierna och arkiv-menyerna kommer även få sig ett lyft. Men allt det här sker givetvis i mån om tid. Tid är nämligen en bristvara hos mig just nu. Jag avslutade iallafall arbetet i ett skede som fortfarande går att använda sig av. Så det ska inte krångla något alls (tror jag, hittar ni buggar och länkningsfel kan ni väl säga till?! :)

Nu ska jag bannemig hoppa i säng och gå o sova.
Ska först kontrollera att det inte är några jävla flugor här inne.
Igår natt kunde jag först knappt sova, det är så jäkla varmt här inne (!) och sedan surrade det omkring flugor ovanför huvudet på mig hela natten så jag höll på att bli galen. Usch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: