llindhlm fashion my way.

LINDA

Kategori: Everyday chat



Hej allihopa!
Jag heter Linda och är 19 år. Jag tog studenten i somras och just nu jobbar jag på en bilaffär i Enköping och Sollentuna. Jag flyttade hemifrån i Maj och bor nu i min alldeles egna lilla 1a.

Mina stora intressen är mode, stil och design, vilket återspeglas mycket i min blogg.
Jag älskar att skriva och kameran ligger mig varmt om hjärtat.

Välkomna till en blogg som beskriver mode, trender och vardagliga saker på ett personligt sätt!


Boende: I en liten etta på 27 kvadratmeter. :)
Civilstatus: Fri som vinden ;)
Sysselsättning: Jobbar heltid på en bilfirma där jag arbetar med eknomi & administration.
Personlighet: Lättsam och pratglad. Ganska rolig ; )
Politisk ställning: Jag är på högern.
Klädstil: Less is more. Personlig stil med mycket svart, nitar och dragkedjor blandat med en klassisk touch.
Lyssnar på: Oj allt nästan. Nu spelas det mest Takida, Kings of Leon, The killers och Mando Diao. Väldigt blandat.
Största intresset: Väldigt svår fråga. Räknas bloggen som ett intresse? Mode annars då.
Äter gärna: God mat, gärna olika sallader, pasta och asiatiskt.
Framtidsvision: Ser mig själv som en framgångsrik karriärkvinna, i ungefär samma bransch som nu fast lite högre uppsatt. Att driva och äga en leksaksaffär kommer jag se till att få göra.


Film: The wedding date
Serie:  Dirty Sexy Money, Desperate Housewives & Privileged
Band: Takida
Artist: James Blunt har länge varit en favorit. Även Hanna Pakarinen.
Låt: Tears in heaven - Eric Clapton, Never Alone always alone - Takida
Bok: Alla Harry Potter och Love Eternally - Deborah Wright
Maträtt: Sallader i alla dess like
Färg: Svart, grön och lila.
Butik: h&m och primark
Klädesplagg: Strumpyxor och piffiga klänningar.
Accessoar: Armband och väskor.
Skolämne:  Svenska, samhällskunskap och små företagande.
Resmål: Brighton, England helt klart. Här finns allt. Lång fin strand, härligt vatten, underbar shopping, bra mat, någorlunda med värme på sommaren. Och framför allt hög standard.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: