llindhlm fashion my way.

Scary stuff.

Kategori: Beauty

Huuh. Sitter och läser sofis mode och väntar på att bli trött.
Läste lite scary stuff om huden. Alltså. Jag vet redan allt det här.
Men det är så hemskt att läsa och verkligen inse att hey, det här är jag!

- Fria radikaler som bland annat finns i lufrföroreningar och strålning från datorer gör huden känslig och rödflammig.
- Stress påverkar huden så att den blir stressad med en narig, flagnande och rödstickande känsla.
- Sömnbrist gör huden stressad och extra känslig för inflammationer. Mörka ringar under ögonen uppstår.

Jag dricker dessutom för lite vatten. Fy.



Bättre kombination utav de här skulle väl inte sitta helt fel.

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Jag somnade igår :D Jättesnabbt! Gissa om jag var lycklig? ;) Dock kan det ju ha att göra med att jag sov så lite dagen innan xD Men det var ju inte mitt fel så ibland blir det som det blir.



    När det gäller vatten, räknar man när man dricker té, saft och vatten man bubblar själv (eller ja, sånt man köper också då)?

    2009-01-14 | 10:49:02
    Bloggadress: http://mathildalundin.blogg.se/
  • Sara säger:

    Då var vi två då!

    2009-01-14 | 21:44:30
    Bloggadress: http://sassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: