llindhlm fashion my way.

Lördag.

Kategori: Brighton 2009.

Hejsan. Idag har det varit en ganska busy dag =)
Började med att jag åkte och träffade Anna som driver Actioncat. (Kolla hennes portfolio: looney tones, british airways, illustratören bakom teletubbies och bob the builder med mera med mera..)
Snacka om att jag var taggad när jag skulle träffa henne! Hon var underbar och jättesnäll.
Jag ska få komma någon vardag och vara med henne en hel dag och göra ett litet reportage om henne =)
Som jag kan visa alla avundsjuka killar i min klass sen :)

Efter det tog jag en promenad hem, istället för buss. Gick dryga 4½ kilometer i storm och med en laptop och väska :) Jag är faktiskt ganska stolt. Det var duktigt tycker jag.
Under promenaden var jag med om en ruggigt märklig sak som jag inte vet om jag ska skriva om. Kan inte sluta fundera över det iaf...

Snart åker Claire och Bad iväg på party så jag och barnen blir ensamma hemma :)
Var nyss på tesco och inhandlade lite snacks så vi överlever kvällen..

På tal om tesco, där får man handla all sorters sprit och vin när man är 18... Är inte det sjukt?
Inte konstigt att det sänds så många dokumentärer om brittiska ungdomar som super hjärnorna av sig...

Ni ska få lite härliga storm bilder från the seafront snart =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: