llindhlm fashion my way.

jag blir internationell.

Kategori: Everyday chat

Okej kära vänner.
Nu kan ni översätta bloggen till nästan vilket språk som helst :)
Tänkte att det kunde vara bra eftersom jag lämnar Sverige på lördag och bloggen kommer säkert att finna några nya läsare i England :)

Oho, det börjar bli lite pirrigt. Jag kommer vara en riktig lipsill på flygplatsen när det är dags att åka. Sist jag for till Brighton skulle jag vara borta i fyra dagar och då sprutade tårarna.. Nu sju veckor.

Har öst ner hela innehållet från min spargris i en plastburk och imorgon bär det av till banken. Det ska bli pund mina vänner.


(foto:jag)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    ja as mys ;)

    hmmm.. de är faktiskt jätte bra aatt blogga två.. kul är de, och om nån inte orkar elr hinner skriva inlägg så kan ju den andra göra de osv..de som kan va nackdel är att den ena kanske vill ha de på ett sätt o den andra håller inte med tpy;)

    2009-01-05 | 00:23:44
    Bloggadress: http://viitvaa.blogg.se/
  • Sofia säger:

    ja de kan ju de ;) men det kan det faktiskt bli även ifall man är två haha! skit snygg designe ju :)

    2009-01-05 | 00:34:29
    Bloggadress: http://viitvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: