llindhlm fashion my way.

En ny idé.

Kategori: Movies and music

Ni som läst min blogg ett tag vet att jag är helt galen i bloggdesigner och byter på tok för ofta.
Det är farligt för mig att sitta och leka i photoshop, för gissa vad?
Jag har en ny idé.

Men jag har bestämt mig för att inte byta design. Möjligtvis justera lite, men vi får se.


Nu till ett hett filmtips :)

Jag tyckte ju att Alex Pettyfer var så himla bra i Wild Child.
Så jag fick lov att kolla efter lite tidigare filmer med honom och hittade Stormbreaker.
En action/äventyrs/spion-film från 2006 : )

 

Jag tycker filmen var jättebra. En spännande, lite rolig, actionfylld rulle. Med tendens att bli en aniiing överdriven.
Dock min stil så den föll mig i smaken. Jättebra helt enkelt, se den : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: