llindhlm fashion my way.

The girl next door

Kategori: Brighton 2009.


Kilade ner runt 21 och kollade om det var något roligt på tv.
Det var det, haha.
Filmen The girl next door från 2004 gick på BBC three så jag slog mig ner och tittade : )
Den var jätterolig, ni kan läsa om själva handlingen här eller här.
Tyckte att tjejen, Elisha Cuthbert påminner om Gwen Stefani tycker jag, i alla fall gjorde hon det i filmen ; )

Nu ska jag jobba lite på Claires hemsida och sedan sova.
Är jättetrött faktiskt, var väl allt gående idag, har ont i fötterna ;p


Planen för imorgon är att städa. Så att grunden för städningen är klar. Så tar jag bara det sista på måndag kväll.
Har tvättat två maskiner idag, kanske får köra en till på måndag. Men borde inte hinna smutsa ner så mkt mer.

På måndag så ska jag först möta upp Nigel kl 12. Sen inhandla en resväska och njuta av Churchill square sista gången den här resan.
Det måste nog bli en chailatte på Starbucks och några klänningsprov på Jane Norman.

Kommer sakna Brighton mycket när jag kommer hem.
Och familjen här, får vara bättre på att hålla kontakten än vad jag brukar när jag varit här. Man är alltid så stressar anser man. Men hur lång tid tar det egentligen att kasta iväg ett mail lite då o då?

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: