llindhlm fashion my way.

Stationär vs. bärbar

Kategori: Everyday chat

Äntligen hemma.
Jag måste bara få säga det en gång till.
Haha.

Efter att ha levt med min lilla Dell Latitude D620 i 7 veckor är jag överlycklig över att få komma hem till min stationära dator och min underbara skärm.
Nu ska jag jobba med designer och hemsidor och inte behöva ha överlappande fönster och träningsvärk efter scrollen.
Nee skämt åsido. Det känns iallafall jättehärligt att vara hemma hos min lilla dator igen, den är antagligen superglad över att den äntligen får arbeta igen.

Bilderna håller på att kopieras över från min externa hårddisk så de är på väg:)

Har en ny design i huvudet.. Hm vi får se var det här slutar!

Kommentarer

  • [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg säger:

    Sv: Välkommen hem! ;)



    Jag hade varit 24 mil hemmifrån hos mamsen men nu är jag tillbaka i skåne..:)



    Jag funderar på ny design också, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.. vi får se, om jag får någon bra idé! Ska bli spännande att se din design ;)

    2009-02-26 | 14:00:07
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: