llindhlm fashion my way.

Sen var det det där ordet respekt.

Kategori: Everyday chat

Just nu är jag ganska irriterad.
Inatt kl 2 ringde det en person som till en början var hemskt trevlig, vi pratade en stund sen försökte jag förklara att jag ville sova vidare. Det dröjde 3 minuter sen ringde denna igen. Denna gång var det också ett ganska trevligt samtal.  
Det spårade dock ut och denna fulla person slutade med att kalla mig för dum i huvudet, idiot, fitta osv. För att jag ville sova när kl var halv 3 på natten och för att han ringt och väckt mig?
Nej, nu får det vara nog. Jag bryr mig inte mer.



Iallafall. Nu är jag vaken. Känner mig inte alls ledsen över någonting längre utan bara så jävla arg och nästan lättad.
Jag ska kila ner och äta frukost nu sedan se vad jag ska hitta på idag. Är i stort behov av att prata med Sara.
Det måste jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: