llindhlm fashion my way.

Måndag.

Kategori: Brighton 2009.

Som ni kunde läsa två inlägg tidigare har det varit kaos i England idag.
Ni har säkert sett nyhetsinslag härifrån på TV.

Det har aldrig varit så öde ute som idag. Okej. Jag träffade några människor på väg till postkontoret men det var knappt en enda bil så långt man kunde se. Och de annars så fullsmockade rödlysena var tomma.
Alla bussar var inställda och massor med affärer var stänga eller stängde riktigt tidigt.
Det kändes lite spöklikt.

Nu har jag bestämt mig. Det blir ingen mer impulsshopping, inget mer onödigt handlande. Inget mer "måste-ha"-shopping.  Inget mer "det-är-så-billigt" shopping.

Nu ska jag hålla hårt i mina pengar. Det händer så mycket nu i vår och sommar som jag kommer vilja slösa pengar på.
Om ni ser min shoppingsammanfattning så har jag redan lyckats få ihop en del saker.
Och jag är inte i brist av någonting faktiskt. Förutom byxor. Fan. Byxor och jeans behöver jag dock.

Men nej som sagt.
Nu blir det planerad ekonomi och en tajt månadsbudget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: