llindhlm fashion my way.

Hem ljuva hem.

Kategori: Brighton 2009.

Hej!
Jag lever!
Har varit otroligt ont om bloggtillfällen idag och igår.
Ja igår var jag ju på resande fot hela dagen så det är ju inget jag kan göra åt :)
Idag har jag varit i full gång med att bekanta mig med mitt hem igen.
Tänk vad 7 veckor kan göra.
Det känns jättekonstigt att vara hemma. Ska snart överföra bilderna från kameran så får ni lite flygbilder och så :)

Och förresten.. Jag hade övervikt. Sju feta kilon. Slapp dock betala, damen i incheckningen var på bra humör, lyllos mig!

När jag anlände till Västerås igår kväll så var mamma, Sara, mormor och morfar där och mötte upp mig. Det var ett trevligt mottagande:)
Jag har känt mig sådär töntigt flamsig sen jag kom hem, det känns så konstigt bara.

Men ja, nu ska jag som sagt fixa fram lite bilder.

Gjorde dessutom ett lyxkap på flygplatsen igår. Det blev en foundation från MAC. Mmmmmm<3
Det var så himla bra service, blev sminkad i typ en kvart, innan jag ens hunnit säga att jag kulle köpa den.

Innan jag åkte till England så köpte jag en ny tub med min foundation från Nivea som jag kört på ett bra tag. Har dock inte använt den alls i England så den är liksom fortfarande alldeles ny. Så nu när jag har både den här (->), den nya från miss Sporty och mineralfoundation från Claudia så sålde jag den från Nivea till mamma för 50 kr ; )
Tur att man är lite utav en affärskvinna. Haha!

Skriver snart<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: