llindhlm fashion my way.

Fullt upp.

Kategori: Brighton 2009.

Hej hej.
Jag sitter här intill fönstret och kikar ut på vårsolen.
Det har regnat och åskat hela natten men nu är det jättesoligt och fint.
Har fullt upp, jobbar vidare med Nigels hemsida, redigerar bilder till Claires hemsida och sitter och funderar och planerar inför UF-mässan!

Har skickat iväg två sponsorbrev hitils, det behövs ju en del saker om man säger så :P

Jag längtar tills nästa vecka också när jag ska vara på Tan'n'glo och göra min praktik. Det kommer bli så himla roligt.


Hjälp! Kom på att jag inte bokat buss till flygplatsen än, det måste jag göra innan jag shoppar upp alla pengar. Skriver snart!

Kommentarer

  • [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg säger:

    Det verkar så spännande det där med mässor och sånt, jag hoppas det kommer att gå bra för er!:)

    2009-02-10 | 15:30:39
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: