llindhlm fashion my way.

det var det här med pengar...

Kategori: Brighton 2009.

Jag kom precis hem från Portslade.
Tanken var att gå till postkontoret, äta lunch och gå hem..
Men det blev inte så.
Istället blev det postkontoret, QS, peacocks, lunch och sedan bokade jag in manikyr idag kl 17 xD HAHA

Jag veet att jag skulle hålla i pengarna, men ska jag ha affärsmöte i morgon vill jag ju se lite klok ut, såg dessutom att dom har härligt låga priser på solarium, märkte att jag var typ genomskinlig. Kanske får bli en 15minutare någon dag ; )

Såg nu i deras prislista att de DESSUTOM hade jättebillig ögonbrynsformning. Haha. Shit. Den här salongen kommer tjäna storkovan på mig. Haha.

Nee men idag inhandlades det jeans, ett par ballerina, ett paraply, en liten cardigan och en miljökasse (väska).
Ni ska få se bild strax ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: