llindhlm fashion my way.

NEW LOOK

Kategori: Everyday chat

God eftermiddag kära läsare.
Jag har haft en rent ut sagt skitbra helg.
Har festat ordentligt och sett Melody Club live på Konrad, som mycket möjligt kan vara Sveriges absolut bästa liveband. Det är helt otroligt. Den energin som de har på scenen är grym, efter ett ha sett ganska många artister och band live så måste jag säga att Melody club ligger i toppen för mig.

Men det jag egentligen skulle säga var ju att jag gjort om här i bloggen, ett nytt utseende har fått entra bloggen.
Jag är nöjd, enkelheten känns bra och återspeglar själva innehållet ganska bra. Vad tycker ni?

Nu ska jag städa och sen springa ner i tvättstugan, ikväll bjuder jag på lite partybilder sen igår. Deal?

PS! Måste säga att det känns jätteroligt att komma tillbaka efter några dagars blogguppehåll och faktiskt se att det finns massor med människor som klickar sig in här varje dag, trots bloggtorka! Tack! DS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: