llindhlm fashion my way.

Julhelgen slut

Kategori: Everyday chat

Hejsan, snacka om att det känns som om det vore jättelänge sedan man loggade in på bloggen.
Julen är iallafall över nu och det känns verkligen som om det hänt massor de här dagarna, men egentligen har det väl inte hänt något överdrivet spännande.

Imorgon är det dags att jobba igen även om jag önskat att jag skulle få vara ledig i en hel vecka. Just nu skulle jag vilja ha väskan packad med bikinis och sommarklänningar och sitta i ett plan på väg till ett väldigt varmt land. Jag saknar sol och värme något ohyggligt..

Julen har iallafall varit bra, en utav de bästa i mitt liv. Jag fick massa bra klappar och jag tror att alla i min familj blev väldigt nöjda med just julklapparna också. Annars var julafton fylld med god mat, bra sällskap, spel och umgänge :) På kvällen blev det utgång för min, Jasmine o Eriks del. Det gäller ju att passa på när man är ledig ;)

I fredags fyllde lilla Sara 19 år så jag tog bilen till Västerås för att fira, dock var jag lite krasslig så blev inget party för mig. Styrde hemåt vid 10 när jag droppat tjejerna utanför konrad.

Igår tog jag med mig Emma & Jasmine till Västerås. Vi var på Ikea, Nordik och Rusta blandannat. Det blev lite små grejer till lägenheten. Bland annat en svart tavellist och en gardinstång. Köpte även jättesöta bokstäver i trä på Nordik, jag valde varianten Sov Gott som jag ska ha ovanför sängen. Bilder kommer!
På kvällen partade vi loss och det blev utgång för min, Emmas, Oscars skull. Väldigt trevligt, dessutom kom Jasmine direkt när hon slutat!

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon. På kvällen kommer mamma & co hit och ska hjälpa mig att sätta upp tavellisten och skruva fast ben på min tv-bänk. Godnatt!



Jag just nu. Går det att se normal ut i webcam? Ytterst tveksamt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: