llindhlm fashion my way.

it's xmas time

Kategori: Everyday chat

2a december.
Det känns om jag kommer bli lika chockad varje dag när jag vaknar upp och ser dagens datum på mobilen.
Jag kan liksom inte fatta att det är d-e-c-e-m-b-e-r! Nu är dessutom vintern här på riktigt... Inisade igloobilar, iskallt och snorhalt överallt. Fan. Jag vill ha sommar och 28°C varmt!

Idag på lunchen ska jag iallafall ner till Intersport och köpa en julklapp till min lillebror, han kommer spräcka min julklappsbudget men det är han fan värd. Han kommer förhoppningsvis bli riktigt glad på julafton! :D

Coren igår gick bra, det är bara två gånger kvar på den här terminen, ännu ett tecken på att julen snart är här.
Nu ska jag jobba vidare lite, idag kör jag på min angoratop med supermarkerade axlar och jeans! Kanske slänger upp en bild sen ;)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Förstår inte heller riktigt va fort tiden går. Man blir ju rädd . . .

    2009-12-02 | 12:31:01
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: