llindhlm fashion my way.

I'm back

Kategori: Everyday chat

Goodmorning sunshines!
Jag har haft ett litet bloggbreak som ni märkt, har inte haft tid att blogga så då är det ju inte så lätt.
I lördags var jag på dansbandskampen o åt julbord. Det var roligt att vara med på tv sådär. Haha.
Det är mycket som händer som man undrar hur det fungerar när man bara ser på tv men nu har jag alltså fått svar på en del frågor gällande sånt. Tillexempel så drog de igång ungefär 19.50 o då trodde vi (iallafall jag) att det började på riktigt men då körde de ju bara en sista repetition och kl 20.00 drog det igång igen. Lite kändisvarning var det också, kunde ju blandannat spana in Peter Settman o Magnus Carlsson (+ de andra jurymedlemmarna o banden) dessutom var Johanna Toftby (ensam mamma) och Willy från Bygglov där.

Imorse var jag uppe tidigt som tusan, det var nämligen lucia på Tindras dagis 07.00.
Det var inte precis igår som jag var uppe innan kl 6 o dessutom åkte hemifrån medan det fortfarande var mörkt ute. Väldigt duktigt jobbat utav mig.

Resten av helgen har jag levt i min sims-bubbla. Började nämligen spela the sims 3 i fredagskväll när jag kände mig på riktigt värdelöst humör o kunde inte låta bli att spendera helgens lediga timmar till att spela. Hihi. Vi hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: