llindhlm fashion my way.

Tappat stinget

Kategori: Everyday chat

Usch. Idag öser regnet ner vilket inte gör mig megaglad precis.
Jag har tappat stinget lite vad gäller allt. Är inte sugen på egentligen någonting.
Har tex. inte lagat mat på flera dagar, har inte bloggat ordentligt eller lagt upp några bilder fast jag lovat.
Har inte ens något shoppingsug fast lönen kom igår. Fan. Det är nått fel.

Ikväll blir det utgång (en lugn sådan) med Jasmine, Ida och gänget :) Det ska bli trevligt.
Det var tänkt att vi skulle grilla hos Ida innan men med tanke på det här vädret så skiter det sig nog totalt.



Jag måste bara få berätta om min underbara outfit idag. Jag har ingen bild att bjuda på då jag sitter här med en mobil som inte fungerar och har lämnat kameran hemma. Men ni kan ju föreställa er :D
Iallafall har jag mina nya converse lookies (svarta i light hi modellen, dock kostade de 99:- istället för 695..) (Och ja, jag köpte två par skor igår..), jag har mina svarta underbara sammetstights, till det har jag en tajt svart långärmad lång topp, som går över rumpan. Och över det har jag en stickad grå lång väst. Det är skitsnyggt! Jag har även några nitarmband och några ringar i silver till det. Wonderful :D

Edit - kastade ihop ett litet kollage så ni iallafall får känna känslan av denna underbara outfit ;D



Nu ska jag jobba lite.  Kram!

Kommentarer

  • Fru Sessan säger:

    Åh, jag borde verkligen använda mina converse... köpte de för säkert tre år sen, de står bara där! nåt fel på mig helt enkelt haha



    Filmen ja, den är så himla rolig! kan nog se den flera gånger om! har du nåt bra filmtips till mig??



    kram

    2009-08-26 | 15:57:00
    Bloggadress: http://sessan82.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hej hej , "tajt svart långärmad lång topp" var e den från. måste veta. tacksam för svar

    2010-12-04 | 20:05:23

Kommentera inlägget här: