llindhlm fashion my way.

stress!

Kategori: Everyday chat

det.är.stressigt!

Puh, vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte om jag tog kommentarerna nedanför på allvar eller inte, men personen som skrev kommer antagligen från Norrköping (ip-nr kommer iaf därifrån) så känner mig nog ganska säker på pannbensfronten. Jag tycker endå inte att det är rätt. Varför skriver man något sånt där till någon man inte känner?
Jag har inte gjort någonting, jag kan inte sluta tänka på det iallafall. men jaa. haha.

Det har hänt mycket på jobbet idag, får berätta mer någon annan dag. Ikväll ska jag kanske bara ta det lugnt, vi får väl se om du dyker upp något annat som man ska göra kanske. alltså inget planerat iaf. skönt.
Idag har jag ingen matlåda, och bara för att jag har varit så konstigt mätt och illamående alla andra dagar då jag haft mat så är jag naturligtvis snorhungrig nu.
Ska väl skrapa ihop mina sista tior och köpa cheeseburgare för. haha! livet är hårt mina vänner, livet är hårt. Tur att lönen kommer på tisdag! Hej så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: