llindhlm fashion my way.

Sadness

Kategori: Everyday chat

Naturligtvis lyckas jag hamna framför tvn just när sista avsnittet av prison break ska gå av stapeln,
självklart fastnade jag där och även fast jag missat massor av avsnitt (tom säsonger!!) så blev jag alldeles känslosam och hängde med precis. Så nu, efter det som antagligen var the final end så ligger jag i sängen och grinar som ett litet barn. Fy vad sorgligt. Men jag älskar serien, det har jag gjort sen avsnitt 1, säsong 1. Ska se till att köpa på mig alla boxar.


Justja, h&m-paketet... Jag har fotat alla kläder och dessutom spelat in en film, men ni får antagligen se det imorgon. Alla plagg passade PERFEKT och jag är överlycklig :D Helt underbart! :D Älskar trenchcoaten, manchesterklänningen, västen, toppen. ALLT ALLT ALLT! Nu längtar jag redan tills jag får använda min nya underbara tubklänning, kanske på onsdag då jag ska ut och dansa med tjejerna? Eller torsdag då jag ska få Sofis mode-kväll? Eller fredag när vi ska ha kräftskiva? Hmmm. Tål att funderas på. Nu längtar jag till nästa H&M paket som dimper ner i mitten av september, v.38! :D

Nu ska jag iallafall sova. Jag önskar att jag kunde somna tidigt någon gång. Tänk vilken dröm att få somna runt tio.
Men, bättre sent än aldrig som man brukar säga ;) hoho! GODNATT :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: