llindhlm fashion my way.

pivileged

Kategori: Movies and music

Jävla Megan. Åh, jag blir så irriterad. Varför ska hon alltid, alltid, alltid krångla till allt och "förstöra"?
Som nu, nu har hon fått sin Will, men nejdå. Då ska hon se till att de inte ska träffas mer, man blir ju galen!
Nog för att det är 15 minuter kvar av dagens avsnitt samt fler kommande avsnitt men varför ska hon krångla till det här när hon äntligen fått Will?! SUCK!

Update -
Okej, det kanske löser sig. Will är ju en sådan liten gullsnutt. Men det här jobbet oroar mig.. Min mage klarar inte av såna här intriger, haha! Men ja, privileged är en underbar serie och jag är så glad att den fyller ut mina söndagskvällar. : )

På tal om tv-serier, när kommer Desperate Housewives komma igång igen tror ni? Jag börjar känna höstvibbarna nu så det enda som fattas är ju att det också kommer igång igen.

 Förresten så la jag en beställning hos H&M idag, leveransen är beräknad till v. 35. :) Jag längtar sönder, det fick bla bli en cardigan, en trenchcoat, väst osv. Slänger ihop ett litet collage sen så får ni se :)

Jag längtar så himla mycket till hösten, mina nyckelord just den här hösten kommer vara stilrent, business chict, stickat och spetsat med en lite rockig edge. Det kommer bli så bra! :)

Nu mina vänner ska jag kika igenom mina bilder, tror nämligen att jag fortfarande har några readiamanter att visa upp för er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: